środa, 26 lutego 2014

[118] Selena Gomez

         

                 Hej jestem nową współautorką bloga :) Dziś dla was przygotowałam blendy z Seleną Gomez.
                                                                     
                                                                   







Są różnego rozmiaru XD , ponieważ takie zdjęcia znalazłam , a czemu nie w ramce bo jestem nie na swoim kompie , ale już w następnej notce będą :)

                                                                                                         HeartSings♥

                                          PS.Kontakt do mnie : heartsings.graphics@gmail.com

2 komentarze:

  1. To witaj a Intestazioni ^^ Nagłówki całkiem ładne chociaż brakuje mi tutaj bardziej wyrazistej koloryzacji i nagłówki mogłyby być troszkę większe. Ale ogólnie jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  2. A można te nagłówki pożyczyć na stronkę na fb? ^^

    OdpowiedzUsuń