piątek, 7 marca 2014

[121] Violetta 2

                                                                      HEJ!
                  To tak sorry ,że nie było w środę notki , ale niestey nie miałam czasu cokolwiek dodać ;_;
       A tak wogóle nie wiem czy jest sens dodawać notki bo pod każdą notką są zaledwie 2 komentarze od                                                              stałych czytelniczek ;_;,;_;
Dobra to dzisiaj dla was przygotowałam Violetta z drugiego sezonu ostatnio dużo osób poszukuje grafiki z tego serialu...
                             
                                         


^

^

Zrobiłam tak , ponieważ nie wiem co jest , ale nie chcę mi się kliknać obrazek ;(
Mi się osobiścia podoba ikonka/awatar 1 oraz nagłówek 2 :D 
A wam?? :)

PS.Co myślicie o dodawaniu instrukcji?? I co uważacie o założeniu aska będziecie mogli nas pytać o grafikę i inne nasze zainteresowania :)???

                                                                                            HeartSings♥

4 komentarze:

  1. Śliczna notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna notka :)
    U mnie I Etap konkursu, w którym bierzesz udział. // ROLLIN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace proszę oddać w komentarzu pod notką :) // ROLLIN

      Usuń
  3. super notka :) zostałas polecona u mnie w nn : * // movix

    OdpowiedzUsuń